Reklamacije in vračila

ZAMENJAVA ALI VRAČILA

Zamenjava  je možna v roku 14 dni od prejema pošiljke, če ste jo kupili preko spletne trgovine. Za zamenjavo potrebujemo račun ali številko naročila. Personaliziranih elementov ni mogoče zamenjati.

Nakit, ki ste ga naročili prek spletne trgovine, lahko vrnete v roku 14 dni od prejema pošiljke. Pomembno je, da je nakit nenošen in da ga vrnete v nepoškodovani embalaži, v kateri je prispel. Personaliziranih elementov ni mogoče vrniti.

REKLAMACIJE

V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije. Napačen, poškodovan ali izdelek z napako kupec v osmih (14) dneh reklamira tako, da obvesti ponudnika na elektronski naslov info@elisandra.si. Zaradi ročne izdelave se lahko na izdelkih pojavljajo manjše nepravilnosti, ki morda na fotografiji izdelka niso vidne. Za omenjene nepravilnosti prodajalec ne odgovarja. Ponudnik lahko reklamirani izdelek zamenja z drugim izdelkom enake vrednosti ali pa kupcu po prejemu reklamiranega izdelka vrne kupnino z nakazilom na njegov transakcijski račun. Reklamirani izdelek se vrne ponudniku s priporočeno pošiljko na njegov naslov (poštnino krije kupec), v originalni embalaži in s priloženim računom ter številko transakcijskega računa za vračilo. Če ponudnik ugotovi, da je neuporabnost oziroma poškodba izdelka posledica nepravilnega ravnanja, reklamacije ne bo upošteval.